Magsjuka på besök

Igår var tre tjejer från klassen hos mig. Vi pluggade och pratade.
Sånt som alltid är kul. Men på kvällen fick jag plötsligt ont i magen. Jag tänkte att det är säkert magkatarr, jag hade stressat hela förmiddagen och sen fikade vi, alltså onyttigt. Men nej, ingen magkatarr. Det var maginfluesen. Elva drog det igång, sen tolv, ett, två, tre, fem. Så rolig natt hade jag. Var på toan ett tag sen "sova" innan det var dags igen. Fy tusan alltså.

Men nu mår jag någorlunda bra, jag har fått i mig lite mat. Väntar på att Johannes ska komma hem så jag kan ta mig en dusch, vill inte göra det när jag är ensam. Kroppen är inte så stark för tillfället.

Och nu kom han visst hem. Skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0