Mars nästa

Då var februari över. Ett steg närmare våren :) Som jag längtar. Tänk när vi får ta på oss lite tunnare lättare skor, lämna vinterjackan hemma, och lite tunnare kläder. Mm. Jag känner doften av att det är nära ;)

Idag har min älskade mamma och syster namnsdag. Grattis till er <3 Även kusin Hanna har namnsdag, och det lär vara någon mer i släkten som har de också, då jag tycker der verkar som att halva släkten har maria som andranamn. Men iaf grattis till Hanna också :)

Träningen ikväll gick inte bra. Jag fick inte i mig någon mat innan och det satte sina spår då jag fick skit ont i magen. Så det vara bara avbryta träningen och åka hem. Men imorn är jag fit for fight igen :)

Dags att sova snart, skolan börjar tidigt imorn och jag är alldelles för morgontrött. Eller jag har blivit på senare tid. Måste ändra på det.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0