Slööö

Ja, vad har hänt sen jag skrev sist?

Vi var hemma i Oskarshamn i helgen, Bosse hade fest för att han fyller 60 idag ;) Vi firade honom i lördags i folkets park. Mycket roligt. Och jag tror att han är ganska nöjd också. Thorleifs var även där och spelade men då var det även för allmänheten. 

Johannes fick jobb förra torsdagen på sector alarm :) Så igår var han på kurs i göteborg hela dagen och till torsdag ska han gå bredvid tror jag :) Jag är väldigt glad för hans skull.

Idag är det träning igen. Fysträning. Hade ingen träningsvärk efter förra veckan, får se hur det blir den här veckan. Känns ändå bäst med träningsvärk för då vet man att man har presterat bra ;)

Jag borde plugga lite nu innan, men jag är så slö. Har varit på två föreläsningar idag. Och inte blev jag piggare för det.

Massa grattis till moster Pia och svärfar på deras födelsedag :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0