Tre röda rosor!

Igår var det alla hjärtans dag. Tror inte att någon missat det. Mitt hjärta fick ett presentkort på relaxavdelningen på arena Skövde. Och jag fick en kandelabel. Något jag letat länge länge efter, och hittade en på lagerhaus förra veckan (eller när det nu var). Eller jag tror det. Jag fick det inatt när han kom hem från jobbet, och jag kände igen doften från lagerhaus och storleken på paketet. Så det var inget mer romantiskt med den dagen. Och jag är en sån där person som ska fira allt, tydligen.

Men jag blir inte uppvaktad om jag inte utnyttjar dom där dagarna som går att fira ;) Och egentligen är väl uppvaktning som sker lite bara sådär dom viktigaste, man ska inte behöva en alla hjärtans dag dag. Man ska inte behöva en morsdag, farsdag osv. Personer som står en nära ska få veta att dom betyder mycket för en lite då och då. Inte bara BESTÄMDA DAGAR OM ÅRET! Tillexempel, mamma vet hur fäst jag är vid henne, men hon ska firas på morsdag också. Så är det bara :) 

Och på fettisdagen, ja, då äter vi semlor. Jag är inte jätte förtjust i semlor, men jag ska banne mig ha en när det är fettisdagen ;) Hur sjukt är det? Snacka om att vara principfast! 

Sen har vi våffeldagen, smaaarigt. Johannes tycker inte man ska ha något våffeljärn, för att våfflor blir man bjuden på. Men jag tror att vi får inhandlat en nu. För tror inte att vi blir bjudna på våfflor på vaffeldagen. Inte om vi är i Skövde då. Men då har jag något att skylla på, varför vi ska köpa ett våffeljärn ;) HA HA! 


Nu väntar träning, efter det ska jag handla och då ska jag även handla röda rosor till mig från mig. Alla hjärtans dag utan rosor är inte riktigt en alla hjärtans dag. ;)

Tack för mig- Hej :)

Kommentarer
Postat av: Mo

Så go du är min PRINCIPFASTA vän!!

2011-02-15 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0