En tenta utav två.

Idag har skrivit min första tenta för detta år. Juridisk översiktskurs var ämnet.
Jag har haft dålig koncentration den här veckan, och har inte pluggat som jag gjorde till externredovisnigen. Dessa ämnen är helt olika och juridiken anser jag vara lättare, därför har väl koncentartionen varit lite borta.

Det känns som att provet gick bra. Skrev en hel del och tyckte att jag fick fram det jag ville. Så nu håller jag tummarna på att det går vägen. Nu ikväll är jag helt slut, men frågan är om det är på grund av tentan eller om jag bara är allmänt trött.

Imorn ska jag börja lite smått att plugga på ekonomistyrning, den tentan har jag på fredag. Och den känns inte alls bra. Tycker knappt jag har lärt mig nåt i det ämnet, hoppas vi kan ta hjälp av varandra i klassen. Det lär behövas.

Jag och Johannes ska även ta tag i lite träning. Längtar lite till det nu, svettas, kämpa och sitta med träningsvärk resten av veckan ;) Är man tränad då? Hm, jag var tränad en gång i tiden, jag vill inte tappa allt..

Hoppas ni har haft en bra början på det nya året.

Kramar Sally

Kommentarer
Postat av: Mrs.Distinguished

lät som en skit svår tenta ju

2011-01-13 @ 14:40:56
URL: http://trustmedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0