Imorn imorn imorn.

Imorn får jag mina pengar som jag lånar från CSN då jag har pluggat i december ;) Skönt, det började bli tomt på kontot.
Tyvärr är det en del som saker som ska betalas, tex ska det beställas nya skolböcker. Och vad jag har hört från dom andra i klassen kommer det kalas att gå på ca 2000 härliga kronor. Tur att CSN är snälla och ger oss lite mer än vanligt denna månaden.

Imorn börjar även mitt och Johannes lite mer nyttiga liv. Jag har haft två veckor med tentaplugg och den sista veckan missbrukade jag och Angelica socker. Det var godis varje dag denna vecka. Och när man kommer hem då ligger det massa choklad under soffbordet. Det försvinner imorn. Jag har ett mål..

Igår var det party hos Angelica. Hon fyllde 20 år innan nyår. Hon bjöd på god tacopaj och banankaka och glass till efterrätt. Det blev en del dricka för hennes och min del. Vilket jag fick känna på idag.. Men det var värt det. Det var trots allt ett tag sen jag var ute och festade.
Angelica och jag på husaren.

Dagen idag har varit slö. Vi gick upp ca 12, la oss i soffan och kollade på film. Vid 17 åkte vi och handlade lite till maten. Sen nu ikväll har vi suttit i soffan och kollat på tv och surfat. Tur att såna här dagar inte ähnder så ofta ;)

Mot våren...

Kommentarer
Postat av: Tyrannen

jag hittade fem fel och då korrekturläste du ändå

2011-01-16 @ 23:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0