Peppet.

Idag är det tenta nr 2 som gäller.
Vet i tusan hur det kommer gå.
Jag och Angelica har suttit hela veckan med att försöka förstå och lära oss.
Men är det tillräckligt?

Imorn ska jag fira Angelica som fyllt 20. Det är jag laddad för. Vi är värda lite roligt nu när vi suttit så här intensitv med skolböckerna ;)

I veckan har jag och Johannes varit på gym 3 ggr. Skönt. Nu ska vi bara hålla den här trenden och forsätta gå dit. Och från och med måndag ska jag trappa ner på sötsakerna. Det har blivit mycket sånt nu den senaste månaden ;) Hur ska det gå? Vi har fortfarande choklad kvar sen jul... Tack alla snälla söta släktingar och vänner som gett mig allt!! ;)

Jag ska städa lite nu och tänka mentalt på allt jag kan inom ekonomistyrningen.

Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0