En solig morgon över det blå havet

Ja, det börjar märkas nu att man inte är van att vara igång 24/7. Nu börjar tröttheten komma. Och vad händer sen?
Somna ståendes på jobbet? Än så länge har jag jobbat 6 dagar i veckan, vissa morgonpass och vissa heldagpass. I skolan kanske jag är 2-4 dagar i veckan á 4 timmar. Det är lite skillnad måste jag säga.

Imorn väntar ett LÅNGT pass 7-19,15.Konstigt nog är det de passen som brukar kännas som att dem går snabbt. Hoppas det är så imorgon också, för efter det är det fredag och på fredag åker jag HEM till mitt :) Oh jag längtar så mycket!

Ikväll blev det en promenad med <3 på ca en timma. Vi har nämligen ett vad med varandra och där gäller det att träna fyra gånger i veckan. Så nu har jag avklarat två pass än så länge denna vecka.

Guten Nacht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0