Med kittlande mage

Nu är ANDRA stor händelsen i Oskarshamn igång. Hamnfestivalen! Jag var nere där en sväng ikväll med mamma, Isabell, Maria, Albin och Kari. Och jag hade lovat att åka några karuseller med Isabell. Och även fast jag visar mig lugn och fin så vill jag bara springar ner till karusellerna och åka åka åka ;) Men jag är inte 10 längre och jag klarar inte av att åka massa snurrkaruseller utan att må lite illa. För det är precis vad jag gör. Mår lite illa. Först en riktig snurrkarusell, sen nästan direkt på en kittlande karusell och en stund efter det yttligare en karusell med mycket sväng och fart. Där fick det räcka så nu ska jag med Isabell imorn också och åka lite till. Det behövs en lång vila först ;)

Imorn kommer Johannes, som jag längtar. Och jag längtar även till lördag då vi ska på fest hos bästa Carro och Martin. Det  ser jag också fram emot mycket!!

Nu ska jag ta min mycket intressanta kvällsbok och lägga mig och läsa. Den handlar om damtaradamtada. EKONOMI! Mhm, ni läste rätt. Den handlar om hur man ska hushålla sina pengar. Faktiskt intressant :)
Så nu bara kliar det i fingrarna tills jag får ta boken och läsa.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ironi?

2011-08-02 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0