18 arbetsdar

Den 14 respektive den 20 april får jag veta om jag klarat mina tentor. Men det kan förstås bli tidigare, vilket jag hoppas. Tentan igår känns sådär. Den var svår och det blev för mycket ordbajsande. Usch!

Efter tentan var det tentafest. Det belv tyvärr lite för mycket av det goda. Och så gullig som mitt hjärta är så kom han och hämtade mig, fast att han skulle upp tidigt idag.

Imorn börjar ett nytt ämne. Här är ingen ledighet inte. Men jag behöver något att göra nu när Johannes är borta. Han är och jobbar i Växjö den här veckan. Så hoppas dagarna går fort nu :)

Massa GRATTIS till Jenny och Christoffer som ska få ett till barn.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Charro

Snäll han är som går upp och hämtar mitt i natten när de blivit för mycke ^^



klart du klarat dina tentor ^^

2011-04-04 @ 15:34:55
URL: http://trustmedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0