En tenta gjord, en kvar

Igår skrev jag tenta i kontraktsrätt, satt och skrev konstant i 3h och 30 min. Jag hade ont i fingrarna efter 1h, och då höll jag på med andra frågan och hade två kvar efter det. Men det gick vägen, det var bara att pressa sig själv att få ner all text och alla lagar på pappret. Hoppas Hoppas Hoppas att det gick vägen!

Efter tentan åkte jag direkt till Skultorp, vi hade lagmöte. Skultorp går upp i fyran i år och där ska vi också hålla oss kvar :)
Kff har gått upp till trean i år, Grattis till dom. Mycket rolig nyhet! :)

Idag har jag tentapluggat med Catherine; vi har tenta på lördag igen i organisation och ledarskap men den tentan känns inte helt okej än. Men jag har 63 h kvar att lära mig allt, och då förutsätter det att jag inte sover något. Så kanske 40 h att lära mig på. Ska jag klara det? Klart jag ska! ;)

I måndags var jag och Johannes och kollade på en lägenhet nära skolan och stan. Perfekt. En etagelägenhet. Och vi HAR FÅTT DEN. Så jäkla gutt. Vi flyttar i mitten av juni, så nu är det bara att packa ner allt igen. Men förhoppningsvis stannar vi i den här lägenheten ett tag nu :) Vilket jag tror att vi kommer jag, jag är kär för att det finns en trappa i lägenheten upp till ett rum eller loft. Mysigt :)

Dags att läsa lite organisationsstrukturer och kulturer, olika teorier innan man somnar.

Kram godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0