Memorie

Idag har jag "spelat" memorie i skolan, eller memorie på ett sätt där man ska förklara vad som står på lappen och inte memorie som man ska hitta ett par. Jag tänkte att gör man som ett memorie inom allt som har med organisationen så kanske man lär sig något, och visst gjorde jag det. Men jag har fortfarande 38 saker kvar att lära enligt lapparna ;)
Det tog iaf på energin, jag känner mig helt slut och då har jag bara suttit idag men använt hjärnan väldigt mycket. Imogonska jag lära mig det sista. Sen ska vi äta våfflor, Johannes och jag. Frågan är vart? Vi har inget våffeljärn :(
Våfflor ska jag ha bara för att det är våffeldagen ;) Smarrrigt!

Imorn får jag pengar igen, det tackar jag för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0