Tentaångest smyger sig på

Mm, om exakt en vecka har jag tenta i kontraktsrätt. Den är jag inte så orolig över, men organisation och ledarskap som kommer på lördagen efter tisdagen är jag orolig för. Idag på sammanfattningen kändes det bara hopplöst. Hur ska jag re ut det här? Hur ska jag lära mig allt? Vad ska jag lära mig? Hur ska jag lära mig på bästa sätt? Gaaaah, jag vill bara skita i det!
Så nästa lördag är jag väl nårbar igen om jag inte ringer någon nära anhörig för att få lite pepp eller beklagar mig.

Idag har det även bokats en resa till London. Längtar, längtar, längtar!! Den 2 juni lämnar jag Sverige tillsammans med Johannes, Mo och Kimmy. Ska bli så himla kul. Fira att jag gjort mitt första år på Högskolan, sista tentan är 1 juni 14.15-19.30. Så jag tyckte det var värt att åka då ;)

I söndags spelade jag min första match i Skultorp dräkten, kändes bra. Gick någorlunda bra också. Vet inte vad tränarna tyckte, dem sa inte så mycket. Jag är ganska van vid att ha en som gapar på mig annars ;) Nästan så jag får ta ett snack med tränarna här i Skultorp och be dom säga något om min insats, haha.


Igår fyllde moster älsk 2 år. Ser ni kärleken? ;)




Mot soffan och plugget (tv:n) hahahaha


Kommentarer
Postat av: Kennet Nordin

Detta är vägförvaltninga i Skultorp.....gammal klassiker med Sten-Åke Cederhök!

2011-03-15 @ 21:02:32
URL: http://mashedkidneys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0