Cleopatra Maffioso Pascini

I lördags var jag på en speciell fest. En maffia fest :) Alla som var där hade fått en roll. Det handlade om en familj, fast mamma och pappa var skilda och hade nu nya partners, sen var det en advokat, maffiaboss med fler. Jag var dotter till de skilda mamma och pappan. Under kvällen fick vi två lappar på dom stod det uppdrag man skulle utföra. Allt handlade om att vi skulle finna en mördare då min mamma dött och hennes kille. Så genom uppdragen skulle vi då lista ut vem det var. Det var så jäkla kul. Jag kan absolut tänka mig att gå på en sån här fest igen!! :) I alla fall, efter att alla utfört sina uppdrag så fick vi skriva på en lappen vi trodde det var och varför. Jag kan ju säga att det var som gissade rätt. Min styvmoder som inte alls tyckte om mig. Ja, jag mördade Fred (mammas kille) för att han hade ihjäl mamma. Haha. Hoppas ni förstår lite av vad som hände i lördags. Som sagt det var väldigt invecklat ;)

Tack Mo och Fiffi för denna kväll. Jag hade jätte kul :) Kram på er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0