Lite rastlös

Varför känner jag nog rastlös efter minst en månad tungt skolarbete? Sker är nu jag borde njuta och ta det lite lugnt. Nejdå, jag är rastlös. Vill göra något på något konstigt sätt vill jag plugga fast att jag var så less på det nu i slutet, motivationen var som bortblåst.

Nu får jag vänta ca en månad innan jag får veta resultatet :/ Suck

Imorn blir jag hemma i Skövde, så jag tänkte fixa lite inför maffia festen som är i helgen :) och sen får jag se vad dagen mer har att erbjuda :)

Ikväll saknar jag min familj extra mycket Kram på er <3

Och kram till er andra som läser :)


Kommentarer
Postat av: Maria

KRAM...saknar dig med. Ska vi ses på fredag? Mamma kunde också då. Kram

2011-11-02 @ 23:08:33
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0