Idag gäller det!

I eftermiddag har jag min första tenta den här terminen. Känns någorlunda bra.
Det enda jobbiga är att jag har velat med en bok till kursen, ochi fredags fick jag lite panik över det. Så jag beställde boken,  nu är bara frågan om jag hinner få den innan tentan. Den är påväg. Så jag väntarpå det där sms där det står att dina leverans från adlibris finns att hämta på ...... Skulle det inte bli så måste jag skriva ut massa rättsfall, och ett rättsfall kan ligga på 10- 20 sidor. Så håll tummarna med migidag :) Tentan jag ska skriva är arbetsrätt!

Imorn och fram till måndag är det mer tentaplugg. På måndag ska jag nämligen tenta i ekonomistyrningen. Och den känns för tillfället svår. Hoppas att jag blir klokare torsdag, fredag, lördag och söndag!

Nu ska jag äta lite frukost och få tiden att gå. Kvart i tolv blir det lunch med tjejer på Glädje :)
14,15 sitter jag i tentasalen och 14,30 får vi öppna tentan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0