Jag är som en pinne

Min kropp vill inte riktigt som jag vill, eller mina muskler vill inte det. De är ömma och stela.
Varför är det nu på det här viset undrar ni? Jo det ska jag tala om. Jag var på ett box pass igår kväll och det är inte bara armarna man använder. Näe man tränar hela kroppen. Jaja, jag får skylla mig själv att jag inte strechtade sådär jättebra efteråt, men ibland är det olidligt. Och inte nog med det, jag hade bokat upp mig på ett step och core pass ikväll. Det gick sådär kan jag väl säga. Eftersom att jag har träningsvärk i höft och rumpa var det jobbigt att lyfta fötterna till stepbrädan. Passet var alltså ganska jobbigt och olidligt det med.

Var bara tvungen att få klaga av mig lite ;)


Nu ska pinnen ta sig ner till sängen. Och hör ni inte av mig imorn så vet ni att jag är fast i sängen och inte kan ta mig upp eller röra mig ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0