Ledig dag fast inte i huvudet

Ingen skola idag, ingen schemalagd skola ialla fall. Men för tillfället kan jag inte koppla av. Det hänger över mig hela tiden. SEAB måste bli klart, inlämningen i juridiken måste bli klar, jag ska lära mig allt inför tentorna. Jsut nu känner jag bara: Hur ska jag hinna?

Och eftersom att Johannes var ledig idag så kände vi båda att vi ville göra något. Så vi tog en tripp till Jönköping. Fick med oss en datorstol hem till mig och lite andra småsaker. Datorstolen ska göra att jag pluggar bättre ;) Det är ialla fall vad jag intalar mig själv.

Kvällen till ära..... ENTOURAGE. Denna kvällen avverkade vi 6 avsnitt. Som sagt, det är svårt att inte fortsätta med ett nytt när det senaste är slut.

Klockan ska ställas till imorn, känner att jag behöver komma upp i tid och försöka få något gjort i skolböckerna. Wish me luck! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0