Söndagsångest

Idag har jag riktigt söndagsångest. Helgen har varit bra, behaglig. Jag och Johannes och massa mys. Gjort lite vad vi känt för, ätit god mat o.s.v. Fast, skolan har inte vandrat ur tankarna: Jag borde plugga, jag borde plugga, jag borde plugga, jag borde plugga. Så har tankegångarna gått lite då och då. :/ Det är nu jag måste vara i toppform. Tentan närmar sig och den tar inte små kliv utan RIKTIGT stora. Blä!

Måndag morgon börjar ialla fall med ett spinningpass. Jag ser fram emot det nu, frågan är vad jag tycker när klockan ringer kvart i sju imorgon bitti. Hm.

I fredags när vi var i Jönköping stannade vi till på City Gross innan vi åkte hem, och med oss hem fick vi: Julmust och pepparkakor. Åh det är alltid lika gott. Fast det får inte bli för mycket av det nu, jag får inte ha avsmak av det i december sen. För skulle det hända vad ska man då äta varje advent? Och på julaftonsmorgon?



Over and out my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0