En lördag ensam

När jag satt vid datorn förut idag, så tänkte jag lite för mig själv, att shit, jag kommer inte få mycket gjort idag. Kände inte för att göra något då. Men det vände. Jag har rensat i gareroben, det blev en hel del. Så nu är det bara att fylla på med nya härliga höstplagg :)


Detta ska alltså bort ;)

Innan kvällen cyklade jag bort till WILLYs för att köpa lite mat och godiiiiis :) Och jag cyklade enbart till WILLYS för att de inte har karamellkungens godis. Hade jag bara tänkt köpa mat hade jag kunnat traska bort till ICa som ligger 2 min. från mig. Maten ikväll blev potatisgratäng med ost och paprika smak, väldigt god och till det sjömansbiff.



I glaset är det Fanta pineapple, det är vad som gäller ikväll då det är fotbollsmatch imorgon, vilket betyder NO ALCOHOL! Men den var god aven fast den var alkohol fri ;)

Har även pratat med söta syster och systerson. När jag pratade med Albin så sa han att jag skulle hämta honom <3 Jag hade gärna gjort det om jag hade haft möjlighet, men 27 mil bort är lite väl långt kanske. Men gud vad jag saknar honom och syster, syster och mamma! Jag kommer snart hem :)



Den här finingen saknar jag också! Och han kommer hem imorn :)
Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0