Kortslutning

Ja, att jobba på bank är inte det lättaste. Det är HUUUR mycket som helst att lära sig. Jag kan en så länge bara enkla kassa ärenden. Så jag har hela kundtjänst att lära mig. Men det får ta sin tid. Igår och idag har jag jobbat själv, utan någon som stått bakom mig, och jag är helt slut när jag går från jobbet. Tankeverksamheten är uppe 110% om inte mer. Allt måste stämma! Allt måste bokföras rätt. Så mycket pengar in, så mycket pengar ut osv. Fast det är ett roligt jobb, jag trivs jätte bra både med jobb och personal :)

Imorn drar jag och Johannes ner till Halmstad för att hälsa på Jeppe och Alida :) Härligt, se vad Halmstad har att erbjuda, plus att det blir en liten miniminisemester :) Och på vägen hem på söndag blir det ett snabbstopp på Ullared ;)

Näe, nu vill jag slöa framför tv, fast innan måste jag packa. Eller efter. Hm svårt val ;)

Kraaaam hejs


Kommentarer
Postat av: Maria

JAG SAKNAR DIG!!! Hoppas ni får en kul liten minisemester! Skönt att höra att det går bra på jobbet :) Älskar dig massor! Kram

2011-09-01 @ 22:27:41
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: Moster Eva

Halmstad är en jättemysig stad. Mycket affärer men du är väl van med det från Skövde.

Ha de gott iaf o hälsa J. Kraaam!

2011-09-02 @ 07:37:34
Postat av: Johannes

Maria, det är faktiskt bara en miniminisemester ju

2011-09-02 @ 16:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0