Sötnosen

Jag vet inte, men jag tror att Johannes var ganska trött igår. Vi gick och la oss ca 22.30 inte allt för sent. Låoch pratade lite sen sa godnatt. Efter en stund säger Johannes: "Jag älskar dig. Förlåt för att jag bara gjorde halva". Halva vad? frågar jag, jag får inget svar. Hmm. Och yttligare en stund senare kryper han närmare och säger: "Sov gott. Väck mig inte imorn, jag ska sova till halv elva". Grejen är den att han skulle upp vid 06.00 då han har skola. Så det där med att gå upp vid halv elva var nog bara önsketänkande ;)

Ikväll har jag även dömt lite fotboll, något som jag var tvungen att göra inom klubben. Jag har inte dömt sen jag var 15 och det fanns en anledning till att jag inte har dömt sen dess. Jag är KASS på det. För feg. Så jag hade koll på tiden och blåste vid mål. Sne fick min meddömerska ta resten, vilket hon skötte väldigt bra. Tack och lov för det :)

Imorn är det skola igen. Det är mycket på gång nu. Mycket att lära, mycket att klura ut. Inlämningsuppgifter, seminarie. Hur ska en hinna?

Dags att lägga sig och läsa lite ekonomisrtyrning. Tummen upp för det! ;)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0