Behöver jag säga att jag är svag för Kladdkaka?!

Sitter och fixar med min receptbok. Klistrar in och skriver in recept jag hittat i tidningar och fått från familj och vänner!

Nu när jag går igenom min hög med urklipp så finns där en del kladdkakerecept :O Jag kan inte välja något utav dom utan alla ska sparas på. Jag vill inte gå miste om någon god kladdkaka!

Nu är det betydligt bättre, men i min tonår så bakade jag en kladdkaka i månaden, och ni kan gissa vilken period i månaden jag bakade ;) Det var nästan så jag brände mig på kladdkakan, för inte kunde jag vänta på att den skulle svalna. Herregud, jag behövde den DIREKT!!! ;)

Som sagt, behöver jag säga att jag är svag för kladdkaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0