Dom är egentligen bara ett stort problem!

Innan dom kommer är väntan lång, när dom har kommit så är man lycklig i sisådär en dag. Sen börjar vänta långsamt komma, dag för dag och precis innan så är väntan lång igen, så rullar det på. Månad  för månad. Som student hinner du knappt bli lycklig utan det är mer, hur ska jag klara mig? Och allt som jag vill ha? Det är bara ångest!
 
Augusti brukar vara en bra månad, i alla fall om man inte har legat på latsidan. Idag var jag glad över det som komma skall. Jag kollade upp det viktiga och insåg att det här kommer bli en bra månad. KUL :) Men, så blev jag påmind om studentlivet och vad det kräver. Lyckan var borta! "Ångest" står det stämplat i pannan nu!
Jag försöker komma på den enklaste utvägen, vad är viktigast? Hur kan jag lösa det här på bästa sätt för att känna mig en gnutta glad igen? Det som just nu är en liten tröst, är att jag börjar mitt tredje och sista år och att jag tar examen nästa år. Sen är det över.
 
Mitt inlägg är såklart tillägnat pengarna. Man hinner som sagt knappt njuta innan dom är försvunna. Himlen är aldrig fullständig blå utan det finns alltid ett par mörka moln som täcker den. I alla fall på min himmel.
 
Nu ska jag gå och lösa ett annat världsproblem- vad blir det för mat?
 
Over and out.
 
 
 
 
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0