En bra dag

Dagens plan var att ta en förmiddagspromenad med Losan, men icke sa nicke! Regnet öste ner! Istället kom hon till mig och jag bjöd henne på lunch, som bestod av pasta, fläskytterfile och brunsås ( som jag gjorde från grunden). Och jag fattar inte varför jag gör egen brunsås då jag inte har blivit nöjd med den innan. Men idag, då blev jag nöjd. Övning ger färdighet som man säger :)

Eftermiddagen bjöd på en långpromenad, hela 7, 8 km. Och tur med vädret hade jag också! Det var uppehåll när jag gick och när jag nästan var hemma, då kom regnet igen.
Efter promenaden kröp jag ner i soffan för att se handbollsmatchen mellan Sverige- Danmark, där Sverige vann. Men jämt var det, jag nästan hoppade här i soffan av nervositet!

Nu sitter jag (fortfarande) i soffan och kollar på OS. Jag har även tänt lite ljus, är det redan dags för den tiden? Det märks lite att det är mörkare på kvällarna nu.
Typiskt! Jag tycker knappt sommaren har varit här! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0