Halmstad och Ullared

I fredags jobbade jag sista dagen på Poståkeriet, och det var med blandade känslor jag lämnade byggnaden. Det har varit roligt, lärorikt och min stressnivå har blivit testad. Nu är det någon veckas ledighet innan skolans sista år drar igång. Efter jobbet i fredags drog jag och Johannes till Halmstad, mest bara för att vi ville det :) Där bodde vi på hotell. När vi kom fram var det kväller och det enda vi gjorde innan fredag blev lördag var att äta på Max och kolla på andra filmen i Batmantrilogin. Den var bra, så den fick mig att bli ännu mer sugen att se den tredje filmen. På lördagen åkte vi in till stan och strosade runt, tog en god fika och hade det allmänt gött. Fint väder var det också :) På kvällen åt vi på restaurang och gick på bio, tredje filmen om Batman. Jag rekommenderar er att se filmerna! Jag var väldigt skeptisk först till att ens se första filmen, men jag vek mig för min älsklings tjat och fastnade, och sista filmen var väldigt bra! Söndag och hemfärd, men inte raka vägen hem utan vi stannade till i Ullared också. Det var väldigt mycket bilar när vi kom, och jag trodde det skulle vara trångt och bökigt inne på Gekås men det var det inte. Skönt! Vi handlade inte så mycket men det jag köpte är jag nöjd med. Bilder kommer senare! :) Jag är nöjd med en mysig helg med mitt hjärta. Jag trivs som bäst i hans närhet <3


Kommentarer
Postat av: elin

Gud vad fin bloggen har blivit :)
Det låter som en härlig helg!

Svar: Tack, min syster gjorde det. Jag blev jättenöjd :) Det var en bra helg.
Nu har jag landat i Skövde och tänkte stanna här, när kommer du nästa gång?
Sara

2012-08-07 @ 09:12:23
URL: http://hennessanning.se
Postat av: Elin

Jag kommer ner någon gång i helgen och åker hem igen efter tentan. Min tandläkare vill nämligen ta sig en titt på mina gaddar innan plugget drar igång igen ;)

2012-08-12 @ 22:22:41
URL: http://hennessanning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0