Så kan det gå..

När jag lagade mat i torsdags och resultatet blev såhär:
Couscous med kyckling i currysås. Ja, det ser ut som en helt vanlig rätt, men det ni inte vet är att jag hällde i vaniljsås istället för matlagningsgrädde. Det var såklart inte meningen. Jag trodde, när jag var och handlade att jag fick med mig matlagningsgrädde hem och inte vailjsås. Vaniljsås är inget jag vanligtvis brukar ha hemma så jag läste aldrig på förpackningen innan jag hällde det på kycklingen. Jag tyckte att det luktade lite konstigt men tänkte inte mer på det, förrens jag märkte att det inte blev så tjockt som det brukar och det började bränna sig fast i pannan.
Mitt råd är: laga inte mat på vaniljsås, det blir lite sött och en konstig smak.

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha...vad söt du är :) Tack för tipset!

Svar: Hahha;) Varsågod, någongång måste jag ge dig tips också ;)
Sara

2012-08-19 @ 23:04:16
URL: http://www.mariacn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0