Gårdagen

Jag färgade mitt hår rött och så satt jag o h Johannes och kollade på någon serie som hette tough love. Det handlar om ett gäng tjejer som ska lära sig dejta ;) Hahah, ja det är nog inte så lätt att dejta trots allt, inte om man är som dom tjejerna som var med i serien ;P På kvällen var jag bjuden till Los, hon bjöd på grillat :) det var mycket gott. Kvällen fortsatte med lite prat, drickande och utgång :) Jag hade en väldigt trevligt och en rolig kväll :) Ursäkta för att texten inte är i stycken, det är något konstigt med appen :(


Kommentarer
Postat av: Elin

Häftigt med rött hår!! tror det passar dig väldigt bra :)

Svar: Ja, jag gillar det men det fäste inte så bra. Får nog färga det igen ;)
Sara

2012-07-15 @ 20:59:23
URL: http://hennessanning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0