Min SARAdag

Idag står det Sara i almanackan --> alltså så är det min namnsdag idag ;) Hur har jag "firat" den? Jo, jag har tvättat, städat, packat, gjort ett bra kap på Stadium, kollat på modern family och pussat på Johannes :) en alldeles bra dag för mig, men Johannes erkände. Han har nog haft lite PMS idag ;) Hihi ;) Och då sa jag " då vet du hur det känns för mig när jag har det?" ;) Kan vara bra, för då kan jag fortsätta frossa i socker utan att det blir en diskussion ;) Haha! Imorn åker vi till ohamn och lämnar av vår packning sen möter vi upp Mo och Kimmy för att sedan åka vart? Det får ni veta efter helgen :) Nu ska jag försöks få bättre humör på min kära sambo! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0