Ett lättat hjärta!

Tentaperioden är nu över för den här gången, och det känns så himla skönt!! Nu får jag vänta med spänning på resultaten. Hoppas Hoppas Hoppas!

Imorn ska det spelas DM match i Vänersborg, mot Vänersborg, så här blir ingen sovmorgon inte. Upp med tuppen bara :)

Oc vad kan man säga om det härliga vårvädret vi fått? Helt underbart! Jag har inte fått känna på det så mycket då jag suttit inne och pluggat, men nu blir det andra bullar. Jag ska göra mig liten igen, då jag var ute JÄMT. Det enda jag gjorde hemma var äta och sova , sen spenderades tiden ute. Och det är precis vad jag känner för nu, spenderar tid ute i vårvädret, få lite härlig energi och en solkysst hy ;)

Sov gott mina kära!


Kommentarer
Postat av: elin

Wohoo för att tentaperioden är över och för solen och fika på uteserveringar! ;D

2012-03-25 @ 16:15:13
URL: http://hennessanning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0