Något är fel..

Den här veckan har jag känt ett enormt sug efter att baka. I tisdags gjorde jag havreflarn, och igår gjorde jag en till omgång havreflarn fast då med mjölkchoklad utbrett på ena sidan. Fint! Och nu väntar jag på att degen till tekakorna ska jäsa klart så att vi får någon frukost :) Som sagt, vad är fel?
Jag bakar väldigt väldigt sällan, ni vet, det-är-ju-så-jobbigt ;) Men den här veckan verkar det inte finnas några gränser.

Annars är det skönt med lördag. Jag spyr över att gå till skolan. Jag har varit där så mycket dom senaste två veckorna nu att jag har tänkt hålla mig så långt borta från den som möjligt. Nu ska jag bara vara med Johannes och göra roliga saker :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad gott det låter!! :)

Svar: Det var riktigt gott ;)
Sara

2012-11-28 @ 08:53:49
URL: http://hennessanning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0