PULS

Igår var jag på ett nytt pass, PULS heter det. Var först lite osäker på om jag skulle gå på det efter att jag hade läst passbeskrivningen, men jag tänkte att ett pass kan jag ialla fall gå på och tycker jag inte om det så behöver jag inte gå på det igen. Men fy i helsike vad jobbigt det passet var och roligt. Dels var det jobbigt för att det var ett fartfyllt pass utan någon direkt vila och dels för att jag hade träningsvärk i benen sen powerpasset. Men jag tog mig igenom passet och har två nya dagar uppbokade på detta pass :) 
 
För övrigt sitter jag i skolan och SKA plugga, fast jag är lite trögstartad idag. Det är roligare att kolla massa annat på datorn istället för att plugga ;)
 
Men nu fick jag sällskap så då går det nog lättare att plugga, då kan man mana på varandra :)
 
Ha en trevlig fredag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0