Kan man bli mer glad?

Den här veckan, eller dom här två dagarna som varit går till historien!

Min älskade och kära mamma gifte sig med sin Kari igår. Och jag är så glad för hennes och deras skull :) Dom hade en hemlig vigsel, annars lovar jag att jag hade varit den första kvinnan på plats, efter mamma såklart ;)

Och inte nog med att hon gifte sig igår. Idag är det hennes 50 årsdag! :) (läs tisdag, jag vet att jag har gått över tiden lite och att det egentligen är onsdag idag, men det skippar vi just för den här gången). Grattis bästa mamma <3

Nu längtar jag JÄTTE mycket till helgen så jag får se mammas ring, ge henne en mega kram, pussa på Albin, kramar Maria, pussa Johannes. Ja, det kan inte bli annat än en bra helg :D

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Johannes

Så jag får pussarna som blir över? Om det blir några över dvs

Svar: Pussar finns det alltid till dig älskling! <3
Sara

2012-10-05 @ 09:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0