TjugoFyraÅr

I torsdags var det då min tjugofjärde födelsedag :) Och Johannes gjorde den väldigt bra! På morgonen åkte han och köpte nybakat bröd och när han kom tillbaka så stängde han in mig i sovrummet och sa att jag skulle vänta där. Efter en stund hör jag att radion går på och jag undrar vad han håller på med. Han har ALDRIG radion på annars, verkligen ALDRIG. Så då blir jag väldigt fundersam på vad han kan tänkas hitta på i köket. När jag sen får gå ut har han hängt upp ballonger på dörrar och i kökslampan, han har dukat fint och satt ljus i glassen som jag önskade på min födelsedag :) Väldigt gulligt av honom! :) <3
 
 
Efter frukosten gjorde jag mig iordning, jag hade föreläsning efter lunch och när jag kommer ut från badrummet så ser jag Johannes ligga och sova, han måste blivit trött efter allt styr med frukosten. Han var så söt, han låg verkligen ihopkrupen i sängen ;) 
 
Dagens make up blev något nytt, jag testade att göra med svart eyeliner innerst vid ögat, och det var inte det lättaste! Jag målade, tog tops för att fixa till, målade lite till, fixade med tops, så höll det på några gånger innan jag tyckte att det var acceptabelt att visa för andra. Men nu har jag testat på det och kommer att göra det igen :) 
 
 
 
När jag kom till föreläsningen på eftermiddagen fick jag ett jättefint kort av Åse :D Ett som hon har pysslat ihop själv, jag blev jätteglad för det :) 
 
 
På kvällen firade jag och Johannes lite till, vi drack skumpa, beställde en grekisk grilltallrik och drack vin till det. Väldigt mysigt och väldigt gott! :) 
 
På min bemärkelsdag fick jag utav Johannes: chokladlinser (oboy), datorväska och biljetter till Måns Möller. Jag fick två biljetter så jag fick välja någon att ta med. Efter en stunds tänkande så frågade jag Johannes om han ville följa med ^^. Utav Mamma, Isabell, Kari, Bella, Maria, Daniel och Albin fick jag presentkort på Zalando :) Perfekt nu när jag behöver nya skor och vill ha lite vårnytt. Skickade iväg en beställning förut idag så nu väntar jag på en klänning och ett par skor :) Tusen TACK för presenterna, jag är meganöjd!! :D
 
I fredagskväll var vi på Måns Möller som var här i Skövde på stadsteatern. Hans show varierade mellan att vara rolig till att vara allvarlig. Han började ganska spontant, peka ut lite folk i publken som han sen kunde driva med under showen. Det var ett gäng killar som kom kanske en minut efter att Måns börjat prata och direkt började han  skämta med dom. Han frågade om det var kö tll maskinerna på gymmet och om poletten till solariet inte trillade ner i tid. Det började med mycket skämt för att senare gå in i allvaret då han berättade om resan med sin son som har autism. Väldigt bra berättat! Det här var Måns första show och jag tyckte att den var väldigt bra! :) 
 
Inte nog med dom här presenterna, igår när vi var på stan och skulle kolla ut lite cykelkläder till Johannes så passade jag på att testa Nike Free, en löparsko. Jag ville känna hur dom kändes på fötterna för Johanens har sådana och dom ser ut att sitta så bra på fötterna, lätta och smidiga. Det slutade med att vi gick ifrån TeamSportia med ett par Nike Free till mig, han tyckte att jag var värd dom! Han är verkligen VÄRLDENS bästa <3<3<3<3 Vet inte hur jag ska kompensera upp detta! 
 
 
Med detta långa inlägg säger jag godnatt. Till veckan som kommer har jag och Åse satt stora mål, så nu gäller det att vara effektiv!
 
Over and out.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Känns skönt för moderhjärtat att höra att du fick en fin födelsedag och att du även fick bra presenter, nu när vi inte kunde fira dig på plats, det får vi fixa när vi träffas nästa gång, kram på dig Sara.

Svar: Ja, han var väldigt gullig med allt han styrde med :) Hoppas vi ses snart. Saknar er! Många kramar
Sara

2013-04-22 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0