Idag är ingen vanlig dag

För det är Åse och Fias födelsedag. Hurra Hurra Hurra :) Grattis kompisar :)

Idag har det varit "Framtids" mässa i skolan. Företag kommer och ställer ut och så får man gå runt och prata lite, ställa upp på tävlingar m.m. Mest relevant är att gå till företag som kan erbjuda något yrke inom just ditt område. Tycker inte att jag fick så mycket napp, men däremot har jag fixat mig en intervju i Jönköping ;) hur det nu hände?? Haha.

Åse och jag har även träffat en person från ett redovisningsföretag idag, så nu hoppas vi spänt på att dom kan hjälpa oss vidare i vårt examensarbete :) Efter mötet bjöd jag Åse på en liten födelsedagslunch :)

Innan examensarbetet började sa Åse och jag att vi skulle ge varandra lite motivationspresenter när något har gått bra och än så länge har det gjort det. Idag fick jag min present, en prenumeration på "Sofies Mode", 6 nr. Och så ingick en premiär där man fick make up stores "cover all mix", ska tydligen vara jättebra. Så nu slapp jag betala dom hundralapparna för att köpa det. Fick även ett fint läppglans med :) Tack snälla Åse :)

För övrigt så har jag tonårsPMS nu, jag har sån jäkla cravings efter kladdkaka så jag vet inte vad jag ska göra. Jag har varit väldigt VÄLDIGT nära på att baka en men har lyckats att inte göra det. När någon i laget fyller år, brukar den baka något och bjuda på. Och eftersom att Fia fyller år idag så hade hon med sig KLADDKAKEmuffins. Så. Jävla. Gott. Jag bara tryckte in den i munnen. Det kunde inte vara bättre bjudfika än det. Namnam :) Men behovet kvarstår, jag skulle lätt kunna äta en kladdkaka själv just nu. Jäkla PMS! Ge upp!

Just ja, vi var ute i helgen och Johannes är väl inte den som springer efter vimmelfotografen. Men jag tycker nog att han fastna ganska bra på bild ;) Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0