Den vanliga visan..

Tentaperiod. Igen.
 
Den här gången är det tungt, riktigt tungt. Speciellt nu. Har suttit nästan alla mina vakna timmar sen i tisdags och pluggat. Jag har gått upp på morgonen, fixat mig, ätit frukost och gått till skolan och pluggat och när jag har kommit hem har jag satt mig vid mitt skrivbord och fortsatt pluggat. Gjort något avbrott för mat men annars suttit med plugget fram till 23.. Det straffar sig att ha mysigt och roligt hemhemma. Men jag ångrar inte för en sekund allt det jag tog mig tid för att göra i Oskarshamn, lätt värt det!
 
Imorgon är det Johannes födelsedag :) :) :) Jippie. Tyvärr kommer jag inte kunna ägna all den tid till att uppvakta och fira honom som jag vill då jag måste sitta med mina kära böcker, men nog kommer han känna sig firad när dagen är slut :) I alla fall så får jag hoppas att han känner så :)
 
Jag ska även hinna med ett två timmars långt fotbollspass imorgon, och tusan vad jag har längtat efter fotbollen. Jag skyller "myrornas krig" i min kropp här om natten på att jag inte tränat fotboll på länge. Så jag behöver den här träningen, det kanske väcker min hjärna lite också :)
 
Nehe, dags att förflytta sig till sängen.
 
Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0