Make up

Det var länge sen jag sminkade mig och idag var jag sugen på att göra en make up :) Så det fick bli en make up med mycket färg och dramatiska lösögonfransar. Lösögonfransarna används inte allt för ofta (det är första gången jag har dom på mig och fick dom i julas) så då testade jag dom idag bara för att se hur dom ser ut på ;)
 
Utan lösögonfransar och ett av dom nya läppglanse jag köpte härom dagen.
 
 
Lösögonfransar och det andra nya läppglanset, det är lite mer färg än vad bilden visar, men inte mycket mer ;)
 
 
 
 
Fortsatt trevlig söndagkväll på er :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Underbara Sara, jättefina bilder, men för mig är du alltid lika fin, men jag vet ju att du tycker att det är roligt med make-up. Kram

Svar: Jag brås på dig vackra mamma :) Kramar
Sara

2013-06-16 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0