Nervös väntan.

Första lediga dagen. Idag har inget exjobb hängt över axlarna. Och det är så skönt. Istället slåss jag mot nervositeten över vad betyget kommer bli. Det kan verkligen komma när som. En annan grupp hade fått sitt betyg idag och dom lämnade in igår. Fast deras examinator har bara tre uppsatser, vår examinator har åtta eller något. Så det lär ta längre tid men ändå. Jag kommer DÖ av nervositet innan jag ens hinner få veta mitt betyg... 
 
Eftersom att jag var ledig idag tog jag en snabb sväng på stan. Jag köpte hårfärg (behövde verkligen färga håret), två läppglans och ett nagellack, allt till ett rabatterat pris, jag är smålänning långt in i själen det är bara att erkänna ;) Passade även på att kolla efter något fint till lilla Lova, oh herregud vad mycket fint det finns. Det blir inte lätt det här. 
 
På återseende :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0