December den 10:e

Oj oj oj, det är mycket nu.
Vart försvinner dagarna? Man hinner ju knappt blunda innan det har gått tre dagar typ.
Jag var i Ullared i helgen som jag kanske skrev i itidigare inlägget. Det var mycket folk.
Värst var lördagen, då kom man knappt fram. Det var nästan så att jag tänkte ge upp och gå ut. Vilket jag gjorde lite senare och hoppades på mindre folk innan dem stängde igen. alltid lite lugnare innan stängning. Det blev en del saker. Inte så många julklappar som jag hade hoppats på men det blev lite grejer till lägenheten istället.

Sne jag kom hem har det varit jobb jobb och jobb och sen lite skola. Ska gå till jobbet snart och ha kvällspasset (som vanligt)så är det när man gå i skolan till tjugo i ett. Men med tanke på skolan. Idag hade jag migg sista prov i Desktop och jag blev inte helt klart, men det skiter min lärare i helt. Åh vad arg jag blir på sånt. men nu var det iaf absolut sista lektionen med honom. Kunde ha fått MVG men jag ser det rinna ut sanden nu. SUCK!

Imorn ska jag till Kalmar med Maria och Albin. Ska bli kul att få se dem igen. Var länge sen sist känns det som.
Se vad Albin har lärt sig för nytt bus;)

Och yttligare idag vaknade jag upp och insåg att ingen snö hade kommit, det stod plusgrader på termometern. Känns som att det kommer bli en jobbig vår eftersom att det är väl då snön ligger på backen. Typiskt.
men jag hoppas att den kommer till julafton. Det är viktigt att ha snö då tycker jag.

Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0