Sen uppdatering

Det går inte snabbt mellan inläggen.
Men desto mer kanske det finns att skriva. Förhoppningsvis.

I söndags åkte jag, Maria, Isabell och Johannes till Liseberg. Vi skulle hämta mamma och Isabell vi kvart i åtta på morgonen och sen skulle vi hämta Maria och lämna av mamma som skulle vara barnvakt. Jag skulle även ringa Maria sju på morgonen för att kolla om hon är vaken. Halv åtta ringer min mobil, då har jag och Johannes försovit oss. Det blev snabba ryck där på morgonen. Fast det gjorde inte så mkt, vi kom fram i god tid. Väl där var det mysigt men kallt. Men det är så fint när mörkret börja kika fram på eftermiddagen och man ser alla ljus som är uppsatta lite här och var i parken.
Det köptes lite god fudge, varm choklad, julklapp m.m. Sen vann jag även en twist påse. Gott. Synd att det inte var en stjärnvinst. Då hade påsen vart mycket större. ;)

Igår hade jag administrationsprov. Hoppa Hoppas Hoppas det gick bra. Skulle vara kul att få ett MVG igen. Fick det på förra provet. Idag var det matte som gällde i skolan. Genomgångar nu fram till det nationella provet. Är lite nervös för det. Måste klara det provet.

Ikväll tog Johannes och jag en springtur. Vi ska börja med det nu. Måste få upp konditionen så att jag kanske kan ha en chans att få spela i a-laget nästa säsongen. Men fy faan, jag trodde jag skulle dö. Nu i början kommer det bli tufft, men det är kul sen när man orkar mer och tycker att det är lätt. Kämpa kämpa. Tyvärr blev det nog ingen match för Johannes. Stackarn. Han får vara min personliga tränare istället ;)

Kollade nyss på Grey´s Anatomy och det var sista avsnittet. Tycker inte om när det är sista avsnitt av säsonger. Man måste ju vänta så länge tills nästa säsong börjar.

Ikväll sitter jag ensam igen. Känns lite tråkigt ibland. Speciellt när antingen jag är borta eller Johannes. Men han har något viktigt på gång så han har ju något skäl och jag vill att han ska bli klar. Skulle bli roligt.

I helgen väntas Ullared, får se om jag hinner skriva något innan ;)
Annars blir det en uppdatering efter ;)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0