Trötter

Idag är jag trötter, satt uppe till halv tre inatt. Kollade på Super 8.
Den var sådär. Var ju inte planerat att se den utan det fanns inget annat roligt på tv:n.
Så klockan blev mycket. Sen sov både jag och Johannes nästan till elva.

Sen på eftermiddagen gick vi på bio med mamma och Isabell.
Alvin och gänget. Den var bra, men inte bättre, om jag säger så.

Nu sitter jag hos min syster, vi har ätit apelsinris. Så gott. Det är ett måste vid jul. Förut åt vi det på julafton men vi r så jäkla mätta då så därför får vi ta det en annan dag. Men inte gör det något. Vi får det ju =)
Funderar på att åka hem snart. Är så trött, som sagt. Satt nåstan och somnade här i soffan förut.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0