Lördag

Har inte haft tid att¨blogga något dem här dagarna. Det har varit fullt upp med flytt, skola, jobb och MOBILEN ;) Näe kanske inte så mycket mobilen, den har man kollat runt lite på innan läggdags. Men det andra har det varit fullt upp med.
I torsdags kom stressen över mig. Först skolan sen hade jag lovat att jobba. Men i skolan fick jag veta att det vi inte vara klara skulle vara klart till nästa torsdag. Sen skulle vi ha prov efter det. SHIT! Har ju saker som är halvklara och lite halvsvåra. Så jag kände att det blev lite för mycket för mitt psyke då. Ska försöka göra Desktop uppgifterna nu så att jag kan släppa det. Jobbar på måndag sen drar Jag, malin och malin till stockholm för att kolla PINK! Ska bli redigt kul. Som sagt, vi ska stå längst fram vid scenen ;)

Idag har det varit jobb och lite flytt, sedan gick vi på kalas hon Johannes systerson, det bjöds på god mat och efterrätt =) Var inte där så jätte länge, blev så trött när jag satt vid bordet, sen är det lite svårt att hänga med i samtal när man inte känner dem flesta där.

Godnatt alla glada =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart ska du flytta?

2009-11-08 @ 11:05:44
URL: http://malinm1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman! Självklart kan jag göra ett smycket åt dig:) Bara säg vad du gillar för färger och stil så fixar vi det;) Kram kram

2009-11-08 @ 14:46:31
URL: http://rosaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0