No voice

Hela påskhelgen har varit bra. Jobbade långfredagen och påskafton. Var helt okej faktiskt.

På påskaftons kvällen var familjen och moster Pia hos Maria och åt god påskmat. Det var mycket trevligt.
Och Albin han går mer och mer nu. Så roligt.

Efter det kom Mo till mig och vi drack och pratade lite innan vi tig oss ut till Kristineberg och mer kompisar.
När vi sedan kom in till stan skulle jag lämna min box med vin jag hade med mig. Det slutade med att Jag, Hanna och Amar fastnade hos mig. Satt och pratade och skrattade av trötthet. Så det blev inget stan för mig. Tror inte jag missade så mycket änså.

Söndag vaknar jag med halsont. Inte bra. Så jag gick till Domus för att köpa lite halstabletter, där jag möter restan av min familj. Jag följer med dem hem och äter middag där. Gott gott. Och så trött jag var. När jag kom hem la jag mig och sov en stund. Vilket är mycket ovanligt för min del.

Idag vaknar jag med värre halsont och knappt någon röst. Men jag, Johannes och hans pappa åker till Kalmar och Ikea för att kolla lite. Och vi kommer inte hem tomhänta :) Trevlig liten tripp denna annandag påsk.

Imorn står det Rödsle-Kff på schemat. Som det verkar nu kommer jag inte kunna vara med och spela. Surt. Jag har nog åkt på det alla andra också åkt på denna omgång av förkyldning och halsont. Och det är så typiskt.

Så nu ska jag sova och hoppas att jag vaknar helt pigg och kry, annars blir det en sväng förbi apoteket imorn.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0