Träningsläger och 21 år=)

Fredagrunt lunch tog jag och mitt lag bussen mot Hässleholm. Där skulle vårat planerade träningsläger vara.
Väl framme var det in medväskorna i rummen sen byta om för att köra ett träningspass. Det var kul. Lite nya övninngar var med. Efter det blev det hem och duscha och sen äta god middag på en golfrestaurang. Det måste vara första gången man får god mat när man är borta med fotbollen när det gäller cuper ochträningsläger. Oftast brukar det vara skolmat och hur god är den på en skala mellan 1 och tio? 1 !

På kvällen hade festkommitten fixat lite "lekar". Vi spelade "med andra ord" och sen körde vi finns hjärterum och stjärterum samt frågesport. Det var kul ochvi får umgås på ett annat sätt än bara i fotbollskläderna.

Dag 2 hade vi två matcher. En på morgonen och en på eftermiddagen. Första matchen förlorade vi med 2-1. Synd. Vi spelade bra och vi var två jämna lag. Jag som har börjat testa lite i kedjan har inte hittat formen för att skjuta i mål. Näe jag hade nog 3 bra lägen. Och jag missade. Typiskt.

Andra matchen fick vi åka ca sju mil för att spela. Vissa somnade på bussen och lite slö blev man. Vi hade gått upp tidigt på morgonen. Väl framme i Båstad var det bara att ladda om. Detvar inte samma glöd i laget som i första matchen och även där förlorar vi med 2-1.

Dag 3 stod det teori och träning på schemat. Upp vid sju för att gå och äta frukost. Vid frukosten fick jag en finsång. Jag fyllde år i söndags, nu ör jag hela 21 år ;) Och utav tränarna fick jag en paradisask och ett hopprep, ni fattar vinkeln va? ;) Hahah.

Hemma väntade min kära familj med god mat och fina presentet.

Allglas
Cocktailglas
Vas
Linne
Ljusstake
Örhänge
Ringar
Nagellack
Pengar
Presentkort
Eyeliner
Vertygslåda

Jag är mer än nöjd =)

Imorn kväll sätter jag mig på en buss för att åka ner till Tyskland och Lübeck.
Det ska bli redigt kul. Det ser jag fram emot. Kommer inte hem förens söndag. Minisemetser =) Sånt tycker vi om.   

I helgen börjar premiärena. Jag håller tummarna för laget mitt.

>Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0