Fäst.

Igår var det fest hemma hos mig. Eller minifest kan man väl kalla det.
Jag, Hanna, Mo och Rosita.
Vi delade på en pizza och drack en del vin. Lyssnade på gamla goa låtar och pratade. Härligt.
Vad kul vi hade.
Det blev även La Scala, det var sådär. Jag minns det som att det var roliagre där.
Det var kul att Rosita ville vara med oss, vi kom fram till att vi inte umgåtts på nästan ett och ett halv år. Så det var på tiden nu =)

När jag kom hem runt halv tre, tog jag ett glas med resorb, det ska tydligen hjälpa lite mot baksmälla ;)
Jag satt även och åt svärmors goda chokladkakor och läste lite korsord ;) Allt för att må lite bättre innan man går och lägger sig. Och, jag mår bra idag. Så alltså var resorb bra. Jag rekommenderar den =) (Mamma)

Idag ska jag packa packa packa packa. Rensa rensa rensa, (hur ska det gå? ) Jag som är så dålig på att rensa.

Imorn ska vi ringa till de som vi kan hyra lägenheten av. Jag hoppas att de godkänner Johannes a-kassa och inte kräver något på mig. För att göra en lång historia kort. Jag och Johannes har hittat en lägenhet i Karlstad och de kräver att man har en inkomst de första sex månaderna, och eftersom att vi båda so mreserv så kan vi inte garantera att vi får en inkomst. De vill inte att man har borgenär, men dem godkänner att man stämplar. Så nu hopaps jag på det imorn när vi ringer till de. Håll tummarna!

Nu ska jag hämta banankartonger på Domus och bege mig hem och packa ;) Jippie.
Ni vet var ni hittar mig idag.

Jag saknar min Albin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0