15 dec

Dagarna går fort denna vecka.. Redan torsdag imorn, härligt, för på fredag kommer Johannes hit :) <3

Idag har jag varit ledig från skolan, så jag och Angelica åkte till Helen och fixade naglarna. Eller jag gjorde, Angelica ska göra senare. Jag är iaf nöjd, men dom är lite långa och jag har lite problem. Känner mig lite halvt handikappad, hoppas jag vänjer mig..

Ikväll har jag börjat slå in julklapparna. Har inte riktigt någon julkänsla än, det kan beror på att det inte är så juligt hemma hos mig, jag hoppas det är julstämning i Oskarshamn sen när jag kommer hemhem ;)

Nu ska jag fortsätta slå in julklappar och kolla på tv..

God kväll/natt.. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0