Köttbullar inget för mig.

Idag har jag gjort det sista i skolan. SÅ nu är det ingen mer hjälp från föreläsarna, eftersom att tentaväntar precis i början av vårt nya år. Härligt. Jag kommer kunna känna mig så avslappnad, INTE!

När skolan var färdig åkte jag förbi coop och handlade lite för att sedan åka hem och fixa iordning i lägenheten. JAg började även packa lite, har förtillfället fyllt en resväska med kläder, den är överfull, och jag är inte färdig.. Hm, undrar vart det beteendet kommer ifrån? Att inte kunna välja ut det viktigaste utan man ska ha med sig allt, för "tänk om" jag skulle behöva dom där kläderna ;)

Ikväll har jag gjort köttbullar, tänkte jag skulle avlasta mamma och Maria, men vet inte om jag tänker bjuda på dom här. Så det blev inte så mycket avhjälpande. Nästa gång ska jag handla allt, skruva upp lock och annat och duka fram. Det har inget med kryddning och tillagning att göra.

Nu ska jag sitta och vänta tills klockan blir 21 så jag kan åka och hämta Johannes <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0