Ullabella here I come ;)

Imorn åker jag till Ullared, som jag tjatat om länge nu..
Varför sån tjat? Tror att det är själva grejen med att vi bor i en stuga Johannes familj och jag. Mysigt.
Fast är inte jag och Johannes en egen liten familj nu? Aja, kul ska det bli iaf :)

Idag har varit en riktigt seg dag. Klockan ringde 06.15 så det var bara pallra sig upp, för att sedan åka till skolan..
Hade två föreläsningar på morgonen/ förmiddagen, efter der åkte jag hem. För att senare åka tillbaka till skolan för en senare föreläsning. Vilken jag inte alls var pepp på, plus att det hade inte så stor betydelse inför tentan..

Nu ska jag packa det sista, duscha och sne försöka sova. Jag får inte försova mig imorn!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0