25 Januari

Idag har det varit jobb. Skulle jobbat till kvart över ett men fick stanna till halv fem, sen började träninngen vid fem.
Det var roligt idag, lite lerigt och blött bara. Det värsta när man tränar ute än när tårna fryser och det blir blött i skorna pga av vatten ellet snö som ligger på planen. När vi spelade blev det lite skratt, var kanske inte allt för koncentrerad.

Efter träningen var jag och tittade på en lägenhet. Mitt emot flügger färg. En 1:a. Den var fin. Nu sitter jag och funderar på hur man kan lösa allt med möbler. Har inte bestämt mig för att ta den en. Men det skulle vara kul att flytta. Min kära syster kommer få vara min stora rådgivare. (Så planera inte in en massa nu! ;) )

Imorn åker jag och johannes till kalmar ev. maria och albin också. Det skulle vara kul om dem ville följa med.


Puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0