Idag kom schemat, äntligen

Man har ju varit lite nervös nu när man nästan skaffat lägenhet och inte vetat hur ,ycket tider man har fått. Men jag har fått minst tre tider i veckan. Tack. Nu ska jag nog klara mig. Får dra in på några saker bara.

Idag var jag intw alls på humör när jag kom till joebbet. Har sovit dåligt inatt så det kom väl fram på jobbet. Under eftermiddagen blev det bättre. Har varit i yttretjänst hela dagen, finns ju andra på avdelningen som håller sig bakom och knappt visar sig.

Var och kollade på lägenheten igen, mätte väggar och lite så nu är det bara att börja inhandla möbler och inredning. KUL ska det bli. Sa till Maria idag att, när jag är ledig är hon uppbokad ;) Hon ska hjälpa mig få mig en härlig och mysig lägenhet. Hoppas jag får ta ner fläktlampan bara.

Imorn ska jag köra det sista från gamla lägeneheten på trädgårdsgatan. Skulle tydligen in nya människor redan på måndag som mamma och göran fick veta i veckan. Stressigt. Stackars mamma, hon får slita ihjäl sig och jag har varit dålig att ta mig tid.
Jag tänkte också kolla jysk och sen lite färger och tapeter. Funderar på att göra något häftigt om det tillåts.
Vi får se.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0